Sunday, February 19, 2012

....sekian lama

i know its been a while tk nulis..ari2 bukak ari2 stuck kdg2 kt tajuk pn dh tktau nk tulis ape..soo 4 today mcm2 idea ada nk tulis even smlm lg dh ade idea but tibe2 arini terbaca sumtin kt blog org tu wat rasa nk ngamuk je..yes aku mrh..sgt mrh..nape aku leh phm keadaan dia tp dia tknk phm keadaan aku??slh sgt ke ape aku wat??slh slh???yg lg wat pns sgt tue nape laks nk sama kn aku ngn gf kesygan dia??adehhhhh aku mls laa nk gaduh2 nk nanges2 nk sakit2 ati aku dh puas dh dpt bende tue ngn ex aku dlu..dh puas dh aku jatuh...aku tknk dh wat diri aku jatuh bawah mcm tue lg..

aku phm laaa dia mrh sbb dia syg..tp aku ni tk syg dia ke?aku ni tk sedey ngn keadaan kiteorg skang ni??dia penah tk tnye perasaan aku ngn keadaan kiteorg??penah??penah ke??kat luar mmg la aku senyum2 aku gelak2 dlm ni...dlm ni ada ke sape2 yg tau???mmg aku tau org akn ckp..padan muka la dh sendiri yg nk mcm tue kena terima laa..mmg aku tgh terima la ni..aku telan gaks 1 per 1 wlupn aku rasa aku melanggar pantang aku sendiri...dia...nape dia tknk phm...nape dia nk jd selfish mcm tue??ye mmg u selfish...org nk mrh i sbb ckp u selfish..sooo be it...

secara jujur..u mmg tk kenal i..mungkin kite kenal dh lama..tp u mmg tkkenal i mcmane..hati n cinta n syg i bkn sesuatu yg murah n tuk di wat main2...erm..sedey sgt..takat ni je la..aku tktau nape aku tulis semua ni kt cini..gile gamaknya..k la till next quest..

aku -Lya-

Monday, February 13, 2012

Jawapannya YA

assalamualaikum yuuhuuu my beloved reader ahaks...as u can see its all about me me me me me ahaks..here we goooo...

lately ni ramai betul yg duk sangsi when i told them im single..well my dearies i am SINGLE it has been for 2 month la beb..im single tlg la percaya hahaha tk caya pn tkpela nk wat mcmane kn..hanya daku mengetahui kebenarannya hahaha..

well since im back in the market..ive realize a lot of things..yg baik yg buruk yg huduh bagai la..citer2 tue nnt i citer in another entry for now entry ni just khas tuk bgtau korg2 semua out there tat i am SINGLE ahaks..

till next quest guyss mwakhsssss..

tis is me :

nota tangan : single n loving it...

Sunday, February 12, 2012

Jeles Kah??

assalamualaikum all of u out there..im back wit a new entry 4 2day...sorry ar smlm tkde entry sbb tkde bband ni br ade hahaha..well here we gooo....

arini dpt tau lg sorg my frem yg single dh berpunya ahaks..besh je dgr dh smpi waktu dia la agaknya kn..kiteorg sama2 menderita dlu ahaks..tp kn honestly im a bit di ulangi a bit jeles la gaks cos dieorg dh ketemui kebhgiaan tp me...????nape i tk jumpe kebhgiaan semudah n se cepat dieorg ek??..

well god works in a mysteries ways kn soo just wait n u will find ure happiness *ayat sedap kn ati sendiri*..kepada kwn2 ku yg telah ketemu cinta im happy 4 u guys..jaga elok2 hubungan ini ok mwakhssss syg korg sgt2 tau..

till next entry guys mwakhhhhsss

tis is me :


nota tangan : pasti akn ku ketemu cahaya di hujung terowong ini kelak..

Friday, February 10, 2012

Last Night

assalamualaikum wargaaa blog slmt pagi..br pas abesh meeting tp ni dlm keadaan yg agak mengantuk smbil menaip ni kang klu ade slh eje tu abaikn aje la ek haha..todays topic seperti di atas ye...here we goo...

smlm lya g ambik cek la kt umah dia saje ajak die lepak umah busan gaks duk ptrjy ye arr housemate semua bz sob sob sob hahaha soo ajak la cek la lepak..actually nk citer psl ketekunan perchentaan baru cek la ni hehe* maaf la cek la sy pinjam contoh anda dlm entry kali ni hehe*...

teringat time2 mula2 berchenta dlu mmg klu leh tknk letak phn tue haha bergayut la till slh sorg tertido ahaks..then setiap kali terjaga je mesti msg *syg i mish u* tkpn * syg i mimpi u td* tkpn *syg i tjaga ni tibe2 tingat kt u* kaaaaaaaaaaan jgn tipu la yg korg tkpenah wat gini kn kn knnn haha..n the best part was masa bgn pg2 mesti terus capai hphn nk tgk ade tk msg..then mesti msg ucap good morning kaaaaaaaaan..n hphn mesti 24/7 ada kt tgn even mandi n berak pn bwk hahaha..sonok kn berchenta time bunga2 ni hehehe..

tats it kut dlu nnt lya smbung lg ye wat masa skang ni ingt saat2 bhagia masa berchenta dlu2 hahaha..till next quest guys mwakhsss

tis is me :

nota tangan : wat semua yg sdg hangat berchenta..chaiyok chaiyok terus kn perchentaan anda..anda semua memberi sy secebis harapan =)

Thursday, February 9, 2012

Baru Permulaan..

selamat petang semua...sorry arini entry lambat cikit sbb bz bgt pg2 td hahaha..well 4 today topic kite adalah seperti di atas hahaha..well here we go...

actually blur jap mcmane nk start ek??hahaha ok la start dr bwh la buleh tk?hikhik...just nk remind myself its just the beginning kn..br awal thn kaaaaaaaaaaaaan..tkguna nk bersedey2 sgt kn im sure tats alot of new opportunity 4 me out there kaaann..so jgn ar kite lost hope sgt nnt akn ketemu jua dgn cahaya kaaann hahaha..

merepek je aku arini..till next quest la korg hahah mwakhsss....

tis is me :


nota tangan : until tat day....

Wednesday, February 8, 2012

Guitar Chord Am


well guys back to our chord session..tis is the 4th chord of the song tat im learning..its A major ye ye sama laks mcm nama sumbody tue kn..hahahaha abaikan la ek..chord ni mudah gaks la nk main cuma kena pastikn tgn tk tertekan kt bwh tu sure bunyi sumbing nnt..

honestly dh lama tk pegang gitar sbb mr bluey tk g clinic lg mama dia tk mampu insyallah bln dpn kite g ye syg..hikhik lg pun rasa mcm tk semangat je nk main kn lagu tu kt org tu sbb.... ahaks biar lah rahsia kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..

till next quest la korg mwakhssss...

tis is me :


nota tangan : rasa2 mcm nk tukar lagu je..tp mama ajar jgn hangat2 tahi ayam kite kena terus kn ape yg kite dh ckp nk wat..sooo chaiyok chaiyok!!!

Tuesday, February 7, 2012

Terkenang

harini dr siang td till now duk terpk dia..nape dgn dia???dia ok ke tk??sht ke tidak??ahaks kenapa perlu aku ingt kt dia..dia dh tentu2 tk ingt kt aku..dia bahgia dh kn..tkpe la mmg itu doa aku tuk dia..sbnrnya aku terbau bau dia hahahahha bau bdn dia hahahahahhahaha sedey nye aku laaaa haiii...nape laks nk terkenang ni why why why...hopefully die ok

tknk ar merepek lg dh..till next quest mwakhs..

-Lya-

nota tangan : i rindu u keroro...