Assalamualaikum korg..arini dh raya yg ke 8 dh just nk ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.. aku dh janji kt diri sndiri tknk sedey2 lagi..buat apa klu sebelah pihak je bersedey kn..sebelah pihak lg moving on dgn berjayanya kn..soooo tkmau ar pk pape n tkperlu la closure sgt kn sbb dh terjawap pn rasanya..
Tujuan utama aku td adalah nk buat ucapan hari raya je kn hehehe..meh aku blanje sekeping gambar di hari raya diriku ngn kekasih hingga hujung nyawa aku...
Assalamualaikum all...*krik krik krik*...ada ke yg membaca ni...hahaha. biar la tkde pn just nk tmpt meluahkan..nk citer kt org tktau nk mula mcmane..sbenarnya nk citer kt cini pn tktau nk mula mcmane..tp boleh cuba laaa...ohhh btw Salam Ramadhan all..arini dh ramadhan yg ke 8 makanya dh 8 hari kita berpuasa...ok lets get back 2 my story...
citer bermula sehari sblum kita smua sambut ramadhan...jeng jeng jeng hahaha ok sumtin happen n it leads 2 another...then tau2 aku dh duk umah aku..n dh tkde pape ngn arjuna (klu korg ingt la sape arjuna tu)..tah la aku tkrasa aku over reacted tp mungkin pada pihak arjuna aku over reacted..yg jd benda jd lebih parah is that bila aku blk umah aku..dia tkde pn nk pujuk aku or ape..pdahal apa yg jd slh dia..yes yes dia might argue yg dia dh minta maaf..tp come ooooonnnnn cukup ke maaf tu?? put some afford la kn..tunjuk laaa keikhlasan kau tu..isk..
not just tat..the next day pn aku tk dpt ape2 berita dari dia..no text no wassap no hangout..nadaaa.. aku yg merajuk tkkn aku nk kena pujuk diri aku sendiri kn...but rasanya mmg slalu aku pujuk diri hehe..ok then bila aku blk nk ambk brg aku..aku tgk dia ok je..time tu mmg mendidih darah aku.. yes aku snap...yess aku ckp sumtin yg sakit kn hati.. yesss aku tk bermaksud mcm tu...yesss yess yesss ohh noooooooo...
seyesly aku kompius... ok mungkin korg tnya nape aku kompius kn..aku kompius sbb bknnya aku tk syg dia...aku dh bersama dgn dia for 2 years + 1 year berkawan...byk dh aku tempuhi dgn dia..lg2 time both of us kehilangan ahli keluarga..we were there for each other..tp tu laa...lepas aku keluar dr umah dia..tkde pape pn respon dr pihak dia...aku assume dia setuju la kn..myb la dh lama dh aku tkde dlm hati dia cuma both of us tkleh nk let go cos kami tkde sape kt cini *putrajya*..well myb dia ramai kawan tp aku mmg tkde sape la kt cini...
honestly aku pn tktau ape sebenarnya motif aku citer kt cini..bknnya ada org baca pn..mungkin tuk kepuasan hati aku kut..orr deep deep deep deep down aku harap dia baca n respond...tah la mungkin ape yg aku perlukan is closure kut...shud i just tnye je kt dia?nk tnya ape?nk ke dia berbincang ngn aku? hahahaha dh la byk sgt soklan nya...ni nk tmbah lagi....what shud i do????
nota tangan : bkn senang nk hilang kn rasa cinta n syg ni...
Assalamualaikum all...sorry past post cuma lagu je..lagu2 tu ada kena mengena dgn jiwa masa ketika itu hahaha..i know it's been a while since i wrote anything that is from my heart kn..tah la lately ni rasa byk benda tp tk terasa nk menulis..
for those yg tau citer tau la my situation skang ni...im in a different dimension mcm ala2 twilight zone (bunyi muzik background twilight zone)....terasa terapung2 je skang ni..1 foot out while the other still in..seriously lately ni im not being true to myself..hati dan kepala duk berteka teki sesama sendiri smpi tkboleh nk buat keputusan..
susah actually bila kite dh terbiasa dgn situasi kite slama ni...nk melangkah tuk kebahgiaan kedua dua pn ssh sbb dh sedap...kdg2 aku tau both of us are really lying 2 ourself..bila aku tnya dia akn sentiasa ckp dia tau ape dia nk..aku yg tktau,...honestly mmg kdg2 aku tktau..i just wanna be love tu je aku mintak dr dlu lg..tp ssh sbnrnya nk dpt kn cinta dr seseorg tu kn kn kn...
dia sebenarnya dh byk berubah..mungkin sbb dia dh tk larat nk lyn perangai aku..ye la aku ni kn memacam..mmg bkn semua leh handle aku..kdg2 aku pn tkleh nk handle diri sendiri..but still dia mmg dh byk berubah..tp kn bila aku ckp dia tk caya..dia ckp dia sama je..sama ke klu dlu beg aku dia bwkkn skang ni tnye pn tidak..hahaha..sama ke klu dlu sanggup g kl cr bunga skang ni bau bunga pn tkde hahaha...sama ke klu dlu...... dot dot dot.. biar laa sama ke tk sama ke kn tp yg pasti yg rasa aku... yg terima pn aku...
dh la mls laks nk citer pjng2 bkn nye berubah pn citer nye kn kn kn...aku pn mls nk citer sbb aku rasa kdg2 mslh aku ni sama je...kdg2 bosan gaks..aku pn bosan ni kn org lain kn kn kn hahahaha..k la tu je kut wat masa ni..kang teriak kt opis ni org tnye ssh laks nk jwp hahahaha..
nota tangan : kekuatan tuk sesuatu jawapan tu bkn senang nk cari..masih mencari jawapan..