Tuesday, September 21, 2010

pelik~```

ade ke tgh2 training smlm dpt msg mcmnie dari mukmuk..."syg i takut i mimpi ade org nk bunuh i" hehehehe tgelak baca.."ade ke mcm tue" i respon...then die bls "org tue dh bunuh u dlu"...muahahahahahaha adeh dh mati dlu laks..then bila i tnye sape..die ckp "h-----" then die tnye "u rasa die marah kt i lagi tk" ......my answer is "mrh la kut, u msg la dia "...muk jwp "bulan dpn la i msg dia sbb bulan nie dh tkde crdt"...

tue arr conversation sms kami smlm..i dont know ape punca die leh mimpi mcm tue cos slalu nya org ckp klu kite pk2 sgt terbawak2 dlm mimpi..or mmg just a silly dream..biar la..slama nie pun mmg tk penah halang die nk kwn ngn ex dia...tp agak terkejut gaks la sbb mimpi die tue agak mengerikn hehe...

k la guyz till next quest happy reading...

*kena beli insuran nyawa byk2 nie hehe...sblm jd ape2 nk mintak maaf la kt semua yg pernah terasa hati ngn lya k...*

oh btw i mati kena tembak dlm mimpi tue..n die tk sempat nk selamat kn.....


topic "pening"

its my second day of training sistem baru..nk ckp busan tkde la busan tp trainer terpaksa panjang2 kn bende yg pendek2 sbb nk muat kn dlm 5 ari hahahaha..yeay 5 ari mkn free suke suke...mmg kena betul ngn diri ku yg tkde duit nie...

couple of dayz nie mmg mcm2 yg jd..baik buruk semua ade la..but di sbb kn diriku ini mls nk pnjng2 kn lagi citer2 yg sememang nya panjang kite tk perlu la citer knnnnnnnnn...simpan wat ikan pekasam lagi besh hehe..skang ni yg i nk story is kesimpulan dr kisah yg panjang yg i tknk citer td hahahah suke ckp belit2 biar semua terbelit baca haha..

kesimpulan nya...tah i also dont know ape kesimpulan nya....maybe kesimpulan nya is jgn la mkn hati sgt bila org tipu..sbb org tipu tue bersebab n bila dh dpt tau citer sebenar duk diam2 n mkn hati sudah jgn meroyan cini sana...muahahaahhahahahahahahahaha *gaya org tensen gelak*..tp buat pengetahuan all dh settel dh pun mslh yg panjang yg di pnjg2 kn tue hehe..

yg lagi besh..si mukmuk emo n buang semua kwn dia..tah la tkphm..nk wat korg phm pun mesti korg pun tkphm gaks sbb i nie pun tk phm kn hahahaha..kite semua buat2 phm sudah la hahahahaha.....

k la guyz till next quest happy reading...

*moral of the story : jgn kwn org..kwn la teddy bear anda..:P *

Sunday, September 19, 2010

pengumuman

ketahui lah wahai kamu bahwasanya sy sgt sgt sgt sedey...meleleh air mata sy tgk kamu...


Saturday, September 18, 2010

its the end

i always wonder whut would be the reason 4 me n mukmuk at last say goodbye 2 eachother...my 1st guess would b dia curang...my 2nd guess would b dia tknk duk sama2...hahaha mmg suke berpk aku nie..well now tkyh nk wonder2 wonderkid wondergurl wonderwomen semua tk perlu sbb dh terjwp dh...the reason would be is jeng jeng jeng ...biar lah rhsia......mls la nk pnjng2 kn citer..i dh tau kedudukan sebenar diriku dh cukup la tkperlu nk citer2 lagi..

ahaks bila pk balik mmg lawak sbb nya tp bila libat hati,cinta,perasaan mmg tkleh trima smpi bila2 mls nya nk citer tp nk luah semua nya sbb nk sedey biar sedey skang nie..esk2 tknk sdy2 dh klu leh tknk pk ape2 biar jadi numb biar jd mcm cak dlu kayu batu n semua yg keras2 la ahaks..tktau nk slh kn sape dlm citer nie but yg boleh slh kn diri sendiri la sbb tk mampu nk selamat kn relationshp yg dh agak lama nie...i tk mampu dh nk tepuk sorg2..pok pok pok hahaha ape la yg aku merepek2 nie..

tktau dh la nk tulis ape..emosi kureng stabil...tp pasnie tkde meroyan2 lagik dh..tknk ganggu idup sape2 ngn mslh sendiri..simpan sorg lagi besh..leh guling2 nangis tkde org tau..yeay

buat pengetahuan semua *sape2 la yg baca blog nie* sy sedey yg amat2 sbb segala usaha penat lelah sabar sy jd sia2 sbb benda bodoh haha sekian

till next quest *klu ade lagi la*.....happy reading guys....


Thursday, September 16, 2010

outing wit cak cak n bebe

smlm mukmuk dr johor gie PD anta mak n cik odah then dia seret lan *ank buah dia* dtg umah..the plan is 4 me to follow mukmuk gie PD lepak umah kakak dia..but before tat muk kol ckp ajak la cak lepak...i pun msg la cak then cak called n ajak lepak..as always tmpt lepak dieorg kt sunway piramid ahaks *b siap hafal setiap tingkat ade ape k hehe jgn mrh sis b* dlm conversation antara me wit cak ade gaks selit kn bgtau kt cak yg tknk ikut gie PD nk suh mukmuk stay umah hehehehehe....*yeay berjaya kn plan kite cak wlupun tkde plan hehe*.....

di pendek kn citer...mukmuk smpi my house dh nk mahgrib so suh die masuk dlu then lepas azan baru kuar...masa muk tukar bj kt ats i pun kebek2 hp dia hahahhaa ape yg ku jangka slama ini mmg benar kn kn kn...ssh la bila instinct kuat nie...alih2 diri sendiri gaks yg sakit...tnye2 muk just leh ckp i minta maaf...tah la dh byk kali dgr tat word smpi mcm dh tkde makna dh..but dsbbkn i nie hati lembik ok la gaks cos mls nk bising2 bkn nye bdk2 lagik 2 2 ekor tue kn..tk pasti npe nk tpu kunun nk jg hati...ahaks nk jg hati bkn mcm tue cara nya laaa...lama la gaks majuk ngn mukmuk smpi kt piramid smpi jumpe cak ngn b la...

cak at 1st ckp nk lepak nk mkn kt penang but smpi dpn penang tue tk stop pun jln terus ke tony romas hahhahahhahaa dieorg ni mmg dh sebati ngn incik tony romas agaks nye haha...lepak mkn kt citu smbil sembang2..panas td tk kewl lagik so terbawak2 la kehangatan tue dpn cak n b ahaks maaf korg cos lya mmg tgh hot hot hot hehehe tp still leh tersenyum n wat lawak kn ahaks..n ade moment yg mmg lawak bgt...it goes like tis..;
cak : "k--- ni buat la mcm tue kang lya lari kang br tau..."
lya : angguk2
mukmuk :dgn selambe "alaaaa..dia tkleh lari dia gemuk..."
lya : gelak2 jerk "hamboiiiiii..."
b : "ehhh...leh dia ckp mcm tueee" dgn expression yg tk puas hati....
lya + mukmuk : gelak2 lagik
cak : "baby tu mmg cara dieorg manja2 la...mcm i panggil u dugung..paus...." smbil pegang tgn b....
lya + mukmuk : wat muka pelik...
lya : "laaa kteorg mmg mcm tue b....tue perkataan manja kteorg"...smbil gesel2 ngn mukmuk hehehhe
hahahahhaa lebih kurang mcm tue la conversation tue..ahaks tk sangka laks ade org sangka kiteorg betui2 hehehehe...tue arr cara manja kiteorg kunun2 nye hahahhaa...

byk gaks happen yesterday..tp mcm pjng laks nk letak dlm 1 entry ahaks...nnt mlm kang i try to smbung lagik k....till next quest guys..happy reading....

*ade pic kami dlm blog cak ombakasih *

p.s pic i dlm tue tk cantekkk uwaaaa...hehe


Sunday, September 12, 2010

happy 3rd raya...

im so sad 2day but i dont think ive got the energy to type what happen..i just want it to end soon very2 soon i dont want to think about it anymore..i wants the hurt to stop..but i know deep down inside i cant stop think about it...ahaks sumtimes its better to just do nutin in order 4 it to stop..if we fight it to hard but still cant grab it then its not ure's just let it go so that it will be happier than ever...my wish 4 u is to be save always n be happy always...i have nutin left to say cos im out of words...n im out of everything....

im alone again well thats not new 4 me..i guess i have to endure the pain in order 4 me to move on..n i know i have to move on....its easier to said than done i know but in my case i have to...

arrgghh suddently have headache...till next quest guys happy reading...

*no more tear drops*

food 4 today....

guyz i dont have pic for raya tp ade pic food tat i cooked td..tk lalu mkn rendang2 semua..so not much to say here..not in the best mood for anything...just enjoy the pic k

tahu telur msk kicap


sambal tumis udang + petai


k guys enjoy till next quest happy reading....